Monday, May 21, 2007

Tentatiile Vietii

Tentatiile vietii sunt de mai multe felurii si se gasesc la tot pasul.
Pe mine in mod deosebit ma tenteaza foarte multe lucruri ... dar va voi relata unele din cele mai tentante lucruri.
  1. Cluburile si viata de noapte: este una din cele mai marii tentatii ale mele din care greu ma pot abtine. Din acest motiv pot spune ca imi plac iesirile in oras cu prieteni si distractia la maxim ... stand pana dimineata tarziu.
  2. A doua mea tentatie foarte mare ar fi aceea de a merge cu masina in toata Europa, sa vizitez toate tarile. De ce cu masina? pentru ca imi place extraordinar de mult sa conduc.
  3. Un lucru foarte tentant pentru mine ar fi sa merg pe timp de aproximativ trei luni undeva intr`un loc singur,(ca si acela din imaginea alaturata) sa am o cabana si sa traiesc acolo cu doi trei prieteni. Pe tot parcursul vacantei sa ne distram la maxim fara nici o grija.
Cam acestea ar fi lucrurile tentante din viata mea, si poate a mai multor persoane.

No comments: